تلفن 021 88316704
Show menu

فری پی بی ایکس

freepbx چیست   امکانات فری پی بی ایکس   سیستم تلفنی

امکانات سیستم تلفنی FreePBX به دو بخش ماژول های استاندارد (رایگان) و ماژول های تجاری تقسیم می شود. در ادامه، به معرفی و ارزیابی کلیه ی ماژول های تجاری که بر اساس نیاز شرکت ها و سازمان های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده اند، خواهیم پرداخت.

 

crm Customer Relationship Management (CRM) Link

ارتباط میان مرکز تلفن و سیستم های CRM، یکی از نیازهای اصلی امروزه کسب و کارها می باشد که به یکپارچگی هرچه بیشتر ارتباطات با مشتریان می انجامد. در نرم افزار FreePBX این قابلیت از طریق ماژول CRM قراهم می گردد و می توان از این طریق، به اطلاعات مختلف تماس در CRM دسترسی پیدا نمود.

این ماژول امکان ارتباط با CRM های شناخته شده همچون Zoho، SugarCRM، SuiteCRM و Salesforce را به صورت آسان فراهم کرده و از طریق API های مختلف امکان ارتباط با سایر نرم افزارهای CRM را میسر می نماید. از قابلیت های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دسترسی به فایل های ضبط شده

- دسترسی به صندوق صوتی

- امکان Click to Call

- Pop up

21

 

 

فری پی بی ایکس Extension Routing

این ماژول به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به صورت بصری کنترل کنید که کدام داخلی ها، مجاز به استفاده از مسیرهای خاص خروجی می باشند؛ به عنوان مثال کدام داخلی ها می توانند تماس های خارج از کشور داشته باشند و یا کدام ها می توانند با شماره های بین شهری تماس بگیرند. در حالت عادی، جهت محدود کردن داخلی ها برای استفاده از مسیرهای خروجی، نیاز به نوشتن کد در دایال پلن استریسک می باشد که علاوه بر صرف زمان زیاد، انجام آن برای کاربران تازه وارد، به راحتی امکان پذیر نیست.

ماژول freepbx

 

سیستم تلفنی رایگان EndPoint Manager

به کمک این ماژول، صدها مدل از تجهیزات ویپ از جمله تلفن های تحت شبکه ی باسیم و بی سیم، گیت وی و اینترکام، از برندهای گوناگون، قادر خواهند بود تنظیمات خودکار خود را به صورت گروهی از سیستم تلفنی دریافت نمایند و با این کار می توان در کیفیت و زمان اجرای پروژه، صرفه جویی نمود. علاوه بر این، این ماژول به کاربران اجازه می دهد هر دکمه ای را که مدیر سیستم برای تلفن های آن ها تنظیم نموده است را از طریق پنل کاربری خود یعنی UCP تغییر دهند.

 مرکز تلفن ویپ

 

سیستم ویپ SysAdmin Pro 

این ماژول، چندین عملکرد اضافه را نسبت به نسخه ی استاندارد خود ارائه نموده که شامل امکانات زیر می باشد:

  • تنظیمات اینترفیس های شبکه و سرور DHCP
  • تنظیم سرور SMTP برای ارتباط با سرور ایمیل
  • تنظیمات مربوط به DDNS
  • اعلام هشدار و حتی خاموش کردن مرکز تلفن در زمان افت فشار برق
  • امکان راه اندازی سرور VPN
  • تنظیمات مربوط به سرور FTP

 

فکس نرم افزاری Fax Pro

ماژول حرفه ای فکس، نسبت به ماژول استاندارد فری پی بی ایکس، دارای امکانات به مراتب بیشتری می باشد. کل فرآیند ارسال و دریافت فکس، به راحتی و تماماً از طریق رابط تحت وب برای هر کاربر انجام می گیرد. فقط کافیست شماره تلفن مقصد را تایپ نموده، یک فایل PDF آپلود کنید و سپس فکس خود را ارسال نمابید. با این ماژول حتی قادر خواهید بود، قالب ظاهری فکس را نیز بنا به سلیقه و نیاز خود چیدمان و طراحی کنید. ضمناً بایگانی کلیه ی فکس های ارسالی و دریافتی به همراه قابلیت جستجوی پیشرفته نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.

 فکس تحت شبکه

 

امکانات ویپ Web CallBack

این ماژول به شما اجازه می دهد که بخش "تماس با ما" را به وبسایت خود اضافه نمائید. بازدیدکنندگان به سادگی، شماره تماس خود را برای ارتباط با شما و یا هر هدف خاصی وارد می کنند. شما می توانید یک شماره ی پیش فرض مشخص کنید و به وسیله آن، اعلان ها در قالب تماس برگشتی انجام شود. همچنین می توانید الگوهایی را تعیین نمائید که کدام شماره و کاربران، اجازه ی تماس گرفتن را داشته باشند.

سیستم تلفنی

 

مرکز تلفن رایگان Outbound Call Limiting

مبحث تماس های خروجی همیشه یکی از دغدغه های شرکت ها بوده است. این ماژول می تواند محدودیت های مفیدی برای تماس های خروجی وضع نماید. به عنوان مثال می توانید تعداد تماس ها با یک شماره ی خاص در یک بازه ی مشخص و یا تعداد تماس و مدت زمان آن را به طور همزمان محدود نمایید. لازم به ذکر است تماس های خارج از این محدوده، بلاک شده و پیغام صوتی تعیین شده، برای کاربر پخش خواهد شد.

پی بی ایکس

 

pbx CallerID Management

با این ماژول می توانید شناسه ی تماس گیرنده را برای تماس های بعدی، در قالب خود تغییر دهید. در غیر اینصورت با انتخاب گزینه ی خاصی، امکان تغییر دائمی شناسه برای تمامی تماس ها از داخلی شما، تا زمان اعمال تنظیمات بعدی را نیز دارید.

 ip pbx

 

ip-pbx Paging Pro

بسیاری از اماکن عمومی مانند فرودگاه ها، نمایشگاه ها و... نیاز به سیستم پیجینگ دارند. به همین منظور، FreePBX ماژول اختصاصی ای طراحی نموده که به وسیله آن می توان علاوه بر پیغام های زنده، پیغام های ضبط شده را نیز در زمان های از پیش تعیین شده، به صورت خودکار پیج نمود. حتی این امکان وجود دارد که برای دسته بندی های مختلف، پیغام های متفاوتی پخش گردد. همچنین قابلیت درج ملودی دلخواه، در ابتدا و انتهای پیام نیز وجود دارد. اما مهمترین ویژگی این ماژول، امکان پیج کردن یک هشدار خاص، در مواقعی است که یکی از کارمندان با شماره تلفن های اضطراری مانند پلیس و آتش نشانی تماس می گیرد.

پ ب ایکس

 

pbx ارزان VM Notify

شما می توانید جهت اطلاع از دریافت پیغام های جدید در صندوق صوتی، یک لیست برای اعلان آماده نمایید. هنگامی که پیغام جدیدی در صندوق پستی باقی بماند، با تمامی افراد در لیست مشخص شده، تماس گرفته می شود تا فردی مسئولیت آن را برعهده گیرد. این فرآیند بر اساس اولویت بندی انجام شده صورت می پذیرد و اگر هیچ کدام از افراد یک لیست آن را قبول نکردند، پیغام برای افراد با اولیت های بعدی ارسال خواهد شد. همچنین در انتها این امکان وجود دارد تا از طریق ایمیل، اطلاع رسانی به مدیر سیستم صورت گیرد.

مرکز تلفن ارزان

 

تجهیزات ویپ Call Recording Reports

بسیاری از کسب و کارها نیاز به ضبط و بایگانی درخواست های رضایت مشتری و ارزیابی کارمندان خود دارند که انجام آن در حجم های بالا، کاری بسیار دشوار و خسته کننده است. این ماژول مشاهده، مرتب سازی، گوش دادن، بایگانی و دانلود تمامی تماس های ضبط شده را امکان پذیر می سازد. بایگانی خودکار، حذف فایل های قدیمی جهت کنترل فضای هارد دیسک، مرتب سازی فایل های ضبط شده بر اساس تاریخ، نوع تماس، منبع، مقصد و حتی مدت زمان، از دیگر امکانات شاخص این ماژول محسوب می شوند.

سیستم تلفنی رایگان

 

سنگوما Queue Reports

یک ماژول گزارش گیری پیشرفته است که به مدیران اجازه می دهد تا از جنبه های مختلف، صف های خود را کنترل نمایند. شما می توانید گزارشات صف انتظار تماس ها را در سریع ترین زمان ممکن و در قالب های موردنیاز خود، مشاهده و ذخیره نمائید. مشاهده ی توزیع تماس بر اساس کارشناس، صف، تاریخ و ساعت، مشاهده ی مدت زمان تماس ها و میزان انتظار و همچنین آگاهی از دلایل قطع شدن تماس ها، از قابلیت هایی است که این ماژول فراهم می نماید.

سانترال نرم افزاری

 

سانترال Xact Dialer

جهت تماس گیری خودکار با مشتریان، این ماژول بهترین گزینه است. شما می توانید به راحتی یک لیست از شماره تلفن های مخاطبان را در قالب CSV آپلود نموده و مسیر تماس ها را بر اساس اینکه در مقصد، یک فرد پاسخگو است یا یک تلفن گویا، تعیین کنید. برای ساده تر کردن کار، می توانید گزارش فعالیت را به صورت روزانه و یا در پایان کمپین مشاهده نمایید. ضمناً امکان برنامه ی زمانبندی ارسال و همچنین توقف موقت کمپین نیز وجود دارد.

فیری پ ب ایکس

 

امکانات فری پی بی ایکس Appointment Reminder

ست کردن، پذیرفتن، لغو کردن و زمانبندی مجدد قرارهای ملاقات خود را به این ماژول بسپارید. شما به راحتی قادر خواهید بود به تمامی شماره های مخاطبینی که در مرکز تلفن شما وجود دارند و یا حتی لیست هایی که به صورت دستی وارد می کنید، اعلان قرار ملاقات خود را ارسال کنید و در مقابل، مخاطبان هم می توانند به درخواست شما با پذیرفتن و یا رد کردن، پاسخ دهند.

پی بی ایکس زکت

 

pbxact Park Pro

این ماژول، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که نام تماس گیرنده، پس از شماره گیری داخلی "فروش"، از وی پرسیده و ضبط شود؛ در ادامه، همین صدا برای تمامی کارشناسان لیست فروش، پخش می گردد تا کارشناس مربوطه، پاسخگوی مشتری خود باشد. همچنین امکان تعریف جایگاه های پارک یا همان lotهای بیشتری را فراهم می کند که برای سازمان هایی که دپارتمان های گوناگونی دارند، بسیار کارآمد خواهد بود.

freepbx

 

فری پی بی ایکس Voicemail Reports

با این ماژول، مدیر سیستم به راحتی می تواند به تمامی صندوق های صوتی دسترسی داشته باشد و آن ها را مانیتور نماید. همچنین قادر خواهد بود تنظیمات صندوق ها و یا پیغام خوش آمدگویی را بر اساس کاربران، به صورت منحصربفرد تعیین کند. از دیگر امکانات این ماژول می توان به ارسال پیغام صوتی به ایمیل و همچنین دسته بندی اطلاعات بر اساس صندوق پستی، تاریخ و ساعت، پوشه، شماره تلفن و مدت زمان، اشاره نمود.

pbx شبکه

 

pbx شبکه Pin Set Pro

اگر نیاز دارید در توسعه ی امنیت پین کدها، انعطاف بیشتری داشته باشید، از این ماژول استفاده کنید. به این صورت که مدیر سیستم می تواند برای هر داخلی، مستقیماً یک پین کد اختصاص داده و یا به هر یک اجازه دهد تماس های خروجی خود را بدون پین کد، شماره گیری نماید. همچنین امکان استخراج گزارش جزیی تماس ها و خلاصه ی ساعات قابل محاسبه نیز بر اساس تاریخ، مدت زمان، پین کد، منبع و مقصد، وجود دارد. ضمناً می توان به راحتی، هزینه ی مکالمات را به ازای هر پین کد در بازه ی زمانی موردنظر، محاسبه نمود.

pbx ویپ

 

پی بی ایکس ویپ Queues Pro

این ماژول، اختیارات موجود در بخش صف مرکز تلفن را گسترش داده و به شما اجازه می دهد احکام محدودکننده ای برای کاربرانی که تماس های خود را بیش از حد در صف انتظار نگه می دارند، وضع نمایید. همچنین با هدف مدیریت عملکرد صف و توسعه و شخصی سازی مقاصد تماس گیرنده ها برای تماس های برقرار شده، می توانید صف های مجازی ایجاد کنید. اما جالب ترین امکان آن، این است که تماس گیرندگانی که در صف انتظار هستند می توانند تماس خود را قطع نموده و پس از تماس مجدد، دوباره به همان صف قبلی خود بازگردند. ضمناً به وسیله این ماژول، می توانید از دلایل عدم پاسخ به تماس ها مطلع شده و همچنین امکان برقراری ارتباط کارشناس و تماس گیرنده را به هر مقصدی که تماس در آن قطع شده بود، به دست آورید.

سیستم تلفنی نرم افزاری

 

نرم افزار تلفن Conference Pro

این ماژول که امکانات پیشرفته تری نسبت به نسخه ی استاندارد فری پی بی ایکس دارد، به کاربران نهایی اجازه می دهد تنظیمات اتاق کنفرانس را از پنل کنترل کاربری خود یعنی UCP مدیریت کنند. همچنین مدیر سیستم می تواند به راحتی اتاق های کنفرانس را مدیریت نماید. از دیگر امکانات شاخص این ماژول می توان از ضبط کنفرانس، منوی "اجازه"، تشخیص فرد صحبت کننده، حالت سکوت و... نام برد.

نرم افزاری سانترال

 

راه اندازی سانترال Phone Apps

مجموعه ای از برنامه های مربوط به تلفن های Sangoma است که با فری پی بی ایکس و ماژول EndPoint Manager ادغام می شود. این ماژول، به کاربران اجازه می دهد تا به طور مستقیم از صفحه نمایش گوشی خود، کنترل کارها و تنظیمات را انجام دهند. هدف از ارائه ی این ماژول، افزایش توانایی کاربران در مدیریت تنظیمات تماس و همینطور کاهش وابستگی در به یاد سپردن کدها و اصلاح تنظیمات بر روی رابط کاربری است.

 

سانترال ویپ High Availability Disaster Recovery

این یک راهکار تجاری با قابلیت دسترسی بالا است که به وسیله آن قادر خواهید بود دو سرور FreePBX را به طور خودکار و به صورت پشتیبان، راه اندازی کنید. با این روش، تلفن های تحت شبکه و دیگر تجهیزات ویپ شما از طریق یک آدرس آی پی شناور به سرور متصل می شوند و از دسترس خارج شدن سرور، اطلاعی پیدا نمی کنند. همچنین پس از راه اندازی مجدد مرکز تلفن معیوب، بازگشت به سرور فیری پی بی ایکس اولیه، تنها در عرض چند ثانیه امکان پذیر می شود.

سانترال رایگان

 

راه اندازی سانترال Class of Service

این ماژول، امکان کنترل میزان سطح دسترسی داخلی ها در مورد ویژگی های خاص در مرکز تلفن شما را به صورت جزیی فراهم می سازد. این ویژگی ها شامل مسیرهای خروجی، کدها، گروه های مربوط به صدای زنگ، صف ها، اتاق کنفرانس، گروه های صندوق صوتی و پیج کردن می باشد. توسط این ماژول می توانید داخلی ها را در تماس با مقاصد منتخب شما، محدود کنید.

مرکز تلفن ارزان

 

تلفن نزم افزاری Zulu UC

این نرم افزار، به عنوان یکی از محبوب ترین ابزارها و برنامه های یکپارچه ی ارتباطی به شمار می رود که باعث افزایش راندمان کاربران می شود. از امکانات شاخص آن می توان به تماس تلفنی، چت، ارسال پیام کوتاه، فکس و تعامل گروهی از طریق نسخه ی دسکتاپ و موبایل، اشاره نمود. ضمناً امکان تماس مستقیم در بستر صفحات وب و یکپارچگی با CRM نیز تعبیه شده است. با استفاده از این ماژول شما یک Unified Communication System خواهید داشت.

سافت فون

 

 

بسته های نرم افزاری

چنانچه چندین ماژول تجاری را بنا به نیاز و نوع فعالیت خود در قالب بسته های آماده تهیه فرمائید، از تخفیف ویژه ای بهره مند خواهید شد.


کامل

مراکز تلفن

پیشرفته

پایه
 
* * * Caller ID Management
* * *   Class of Service
*     * Conference Pro
*   *   Call Recording Reports
* * *   CRM Link
*     * Extension Routing
*     * Fax Pro
* *     Outbound Call Limit
*     * Page Pro
*     * Park Pro
* * *   PINSet Pro
* *     Queue Reports
*     * SysAdmin Pro
*   *   VM Notify
*   *   Voicemail Reports
* *     Queues Pro
* * *   Web CallBack
* *     XactDialer
*   *   Appointment Reminder
احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top