درباره ما

شرکت دانش بنیان ساعیان ارتباط آینده پیشرو، به عنوان نماینده انحصاری برندهای معتبر جهانی مانند سنگوما (Sangoma)، اپن وکس (OpenVox)، یستار (Yeastar)، ایسین (Escene) و آکووکس (Akuvox)، فعالیت خود را از سال 1384 در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی با اتکا به نيروهای فنی داخلی آغاز نمود.این شرکت با تکیه بر نیروهای فنی داخلی و تجربه بنیان‌گذاران خود در طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های مخابراتی بلادرنگ، توانسته است محصولات مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی را به بازار عرضه کند.

بنیان گذاران و مدیران اين شرکت با چندين سال سابقه در طراحی و پياده‌سازی سيستم های مخابراتی بلادرنگ توانستند در مدت زمانی کوتاه محصولات مبتنی بر فناوری‌های نوين ارتباطی را به بازار عرضه نمايند.

محصولات ما عمدتاً در زمینه VoIP طراحی شده و شامل مرکز تلفن تحت شبکه (IP PBX)، تلفن‌های ویپ بی‌سیم، گیت‌وی‌های آنالوگ و دیجیتال و کارت‌های تلفنی هستند. همکاری با شرکت Sangoma technologies که از سال 1980 در زمینه محصولات مخابراتی فعال است، به ما این امکان را داده تا به عنوان توزیع‌کننده انحصاری (Exclusive Distributor) محصولات این برند در خاورمیانه، خدمات خود را به مشتریان ایرانی ارائه دهیم.

ما با بهره‌مندی از نیروهای متخصص بومی، توانسته‌ایم محصولاتی متنوع و با کیفیت بالا را به بازار معرفی کنیم. ساعیان ارتباط با تمرکز بر نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای نوآورانه، در تلاش است تا سطح خدمات خود را ارتقاء دهد و رضایت مشتریان را افزایش دهد. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، ما همواره در پی ارائه بهترین و کارآمدترین راهکارها برای مشتریان خود هستیم.

شرکت ساعيان ارتباط آینده پیشرو با بهره مندی از نيروهای متخصص بومی، توانسته است محصولاتی متنوع مبتنی بر فناوری‌های نوين ارتباطی به بازار عرضه نمايد. محصولات اين شرکت عموماً مبتنی بر تکنولوژی‌های VoIP و وب، طراحی و پياده‌سازی شده‌اند، که از آن جمله می‌توان موارد زیر را نام برد:

 

شرکت ساعیان ارتباط با کادری متخصص و مجرب و سال ها تجربه موفق، تجهیزات و راه حل های ویپ را با مناسب‌ترین قیمت، همراه با مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای به مشتریان گرامی ارائه می‌ نماید.

  • کارت های تلفنی آنالوگ، دیجیتال و GSM، گیت وی (IP gateway) های آنالوگ و دیجیتال و همچنین تلفن های تحت شبکه و مرکز تلفن (IP PBX) های حرفه‌ای Sangoma (نماینده انحصاری ایران)
  • کارت های تلفنی آنالوگ، GSM و دیجیتال و گیت وی های GSM شرکت OpenVox (نماینده انحصاری ایران)
  • مراکز تلفن تحت شبکه (IP PBX) آنالوگ و دیجیتال و گیت وی های آنالوگ و دیجیتال Yeastar (نماینده انحصاری ایران)
  • تلفن های تحت شبکه (IP Phone) در انواع متنوع و مقرون به صرفه کارمندی، منشی مدیریتی و تصویری و اینترکام ها و مانیتورهای داخلی تحت شبکه شرکت Akuvox (نماینده انحصاری ایران)
  • تلفن های تحت شبکه (IP Phone) در انواع متنوع و مقرون به صرفه کارمندی، منشی مدیریتی Escene (نماینده انحصاری ایران)
  • تلفن های تحت شبکه (IP Phone) در انواع متنوع کارمندی، منشی مدیریتی و تصویری، دوربین های تحت شبکه (IP Camera) در انواع متنوع HD و FHD و سیستم های کنفرانس تصویری شرکت Grandstream