دوربین تحت شبکه P3267-LV – اکسیس AXIS

توضیحات کلی

دوربین AXIS P3267-LV با بهره‌گیری از جدیدترین سیستم روی تراشه (SoC) آکسیس، کیفیت تصویری فوق‌العاده و تحلیل‌های پیشرفته مبتنی بر یادگیری عمیق در لبه شبکه را ارائه می‌دهد. این دوربین به‌طور ویژه برای استفاده در نظارت‌های چندمنظوره طراحی شده و ویژگی‌های امنیت سایبری بالایی دارد.

کیفیت تصویر عالی

این دوربین کیفیت تصویری 5 مگاپیکسل و جزئیات Forensic عالی را فراهم می‌کند. لنز ورایفوکال 9 میلی‌متری آن امکان نظارت در نواحی وسیع با میدان دیدی بین 104 تا 40 درجه را فراهم می‌کند. با فناوری Lightfinder 2.0 و Forensic WDR، دوربین AXIS P3267-LV حتی در شرایط نوری دشوار یا نزدیک به تاریکی، رنگ‌های واقعی و جزئیات دقیق را ثبت می‌کند. به علاوه، با استفاده از OptimizedIR، این دوربین توانایی نمایش تصاویر شفاف در تاریکی کامل تا فاصله 40 متری (130 فوت) بدون نیاز به نور اضافی دارد. همچنین، تکنولوژی Zipstream آکسیس با پشتیبانی از H.264 و H.265 به‌طور قابل توجهی نیاز به پهنای باند و ذخیره‌سازی را کاهش می‌دهد بدون اینکه کیفیت تصویر تحت تأثیر قرار گیرد.

تحلیل‌های یادگیری عمیق در لبه

این دوربین با استفاده از سیستم ARTPEC-8 و واحد پردازش یادگیری عمیق (DLPU)، قابلیت‌های پیشرفته‌تری برای پردازش و تحلیل داده‌ها ارائه می‌دهد. با کمک AXIS Object Analytics، این دوربین توانایی تشخیص و طبقه‌بندی انسان‌ها و وسایل نقلیه را دارد که می‌توان آن‌ها را بر اساس نیازهای خاص شما سفارشی کرد. همچنین، با پشتیبانی از نسخه 4 ACAP، می‌توانید با استفاده از برنامه‌های سفارشی مبتنی بر یادگیری عمیق، ارزش بیشتری به سیستم نظارتی خود بیفزایید.

چندمنظوره و با عملکرد بالا

دوربین AXIS P3267-LV به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی در هر محیطی نصب شود. این دوربین دام با لنز ورایفوکال و قابلیت زوم از راه دور و فوکوس خودکار، می‌تواند برای نظارت دقیق از نمای نزدیک و کلی استفاده شود، بدون نیاز به تنظیمات دستی پیچیده. علاوه بر این، با قابلیت اتصال صوتی و I/O، می‌توانید تجهیزات جانبی مانند میکروفون را برای ارتقاء عملکرد سیستم خود اضافه کنید. این دوربین همچنین با ویژگی‌های امنیت سایبری داخلی از جمله Axis Edge Vault مجهز شده است که از ID دستگاه آکسیس شما محافظت می‌کند و فرآیند مجوزدهی به دستگاه‌های آکسیس در شبکه را تسهیل می‌سازد.

دوربین

– سنسور تصویر CMOS

– سایز سنسور 1/2.7″

– Lightfinder Lightfinder 2.0

– دامنه‌ی دینامیکی Forensic WDR

– حداقل روشنایی/حساسیت به نور (رنگی) 0.13 lux

– حداقل روشنایی/حساسیت به نور (سیاه و سفید) 0 lux

ویدیو

– حداکثر وضوح تصویر 2592×1944

– حداکثر فریم در ثانیه 25/30

– عملکرد روز و شب دارد

– لرزشگیر الکترونیکی تصویر ندارد

لنز

– فاصله کانونی 3 – 8 mm

– میدان دید افقی 104 – 40 °

– میدان دید عمودی 74 – 29 °

فشرده سازی

– Zipstream دارد

– H.264 پایه، بالا، اصلی

– H.265 دارد

– Motion JPEG دارد

صدا

– پشتیبانی صوتی دارد

– میکروفون داخلی ندارد

شبکه

– PoE Class 3

امنیت

– Signed OS دارد

– Secure boot دارد

– Axis Edge Vault دارد

عمومی

– فوکوس از راه دور دارد

– زوم از راه دور دارد

– IR داخلی دارد

– حافظه داخلی (شیار کارت حافظه) دارد

– دمای عملیاتی 0 to 50 °C

– آماده برای محیط بیرونی ندارد

– درجه ضربه پذیری IK10

– IP rating (میزان ضد آب بودن) IP52

– طراحی شده برای رنگ آمیزی مجدد

– سازگاری بامحیط زیست BFR/CFR free, PVC free

زنبیل خرید